Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147селе мина в авариен режим заради датчик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 147селе мина в авариен режим заради датчик

    Alfa 147селе мина в авариен режим заради датчик предполагам
    p1770 accelerator pedal signal

    u1600 electr key
    p0110 air temp sens
    p0220 accelerator potentiometer
    p1222 acc potent track 2
    p0100 air flow meter

    това са грешките които наби след изчистване останаха
    п 1770 и п0220 и п 1222
    в авариен режим е до 2ра скорост при натискане на спирачка не дава да се натисне газта, на таблото изписва мотор контрол фейлър... Някой идеи или поне да ме светнете къде е тоз датчик за ускоряване да го почистя като за начало
    .................................................. .................................................. .................................................. .....................

    Развръзката по темата:

    Оказа се, че на пин A-25 на ECU - то не излизат 0 V (референтната земя).
    На този пин напрежението е 11 V. Оказа се, че това напрежение идва през дебитомера, защото и неговата земя липсва.

    Принудителното свързване към шаси на въпросния пин нормализира нещата и всичко работи, без да се записват грешки и пр.

    Очевидно липсата на "земя" на пин A25 се дължи на проблем вътре в ECU - то, защото видимо пинът е чист и контактът в буксата е ОК.

    Заради референтния характер на въпросната земя, посъветвах колегата да откачи въпросния проводник от пин А25 и да го свърже с този от пин А24 (референтна земя за първия потенциометър).
    Originally Posted by ecotronic
    Last edited by krissr; d.m.y г., 22:17. Основание: добавка
    Alfa 147 Selespeed---> красавица

  • #2
    Разгледай там където лагерува педалът за газта и ще го видиш. Цилиндрично тяло, чиято ос се задвижва от педала на газта.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      доста лесно звучи ще потърся сутринта
      Alfa 147 Selespeed---> красавица

      Comment


      • #4
        разкачих буксата на педала на газта и спря да дава грешка на селеспийда и скоростите се включиха до 5та нещо което не дава при включена букса върнах я и пак до 2ра скорост гледах в мегапартс педал за газта около 70 лв някакви идеи за ремонт на потенциометъра или закупуването му без педала ???
        Alfa 147 Selespeed---> красавица

        Comment


        • #5
          За 70 лв сигурно ще ти продадат само педала без потенциометъра. Потенциометърът си е цифра, като нов. А едва ли проблемът е в самата механика на педала. Често пъти проблемът не е в самия потенциометър а в ел. връзките му до ECU-то. Някои колеги са решавали този проблем с елиминиране на буксата му и директно запояване на кабелите, в т.ч и тези които излизат от самия него.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            свалих жабката и къде що намерих букси ги пръснах с контактен спрей и нищо къде точно да търся проблема освен педала него накрая ще го поръчам ако няма кво друго да е лошото в случая е че дава грешка на селето и не мога да мина по нагоре от 2ра при натисната спирачка не работи педала на газта
            Alfa 147 Selespeed---> красавица

            Comment


            • #7
              провери колко струва потенциометъра на педала, че ми се върти една грозна цифра....
              Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
              Peugeout 2.2 HDI 133+++
              Alfa 159 +++ next

              Comment


              • #8
                ами в мегапартс комплекта с педала е от 55 до 90
                Alfa 147 Selespeed---> красавица

                Comment


                • #9
                  Стига говорихте глупости,на 147 потенциометрите/2 броя /са интегрирани вътре в педала,не е като при 156/166.

                  П.С.Според мен проблема е комуникационен,или в стоп машинката,по принцип селето винаги дава грешка,ако са натиснати двата педала едновременно.
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    Какво значи "интегрирани в педала"?
                    При 166 също са 2 потенциометъра на една ос в един корпус.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Ето това
                      Attached Files
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Ясно. А мерил ли си стойностите на потенциометрите при 147 и на тези при другите модели?
                        Идеята ми е дали не може в 156 или 166 да се натъкми педал от 147 - ца. Щото разликата в цената е драстична.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Ясно. А мерил ли си стойностите на потенциометрите при 147 и на тези при другите модели?
                          Идеята ми е дали не може в 156 или 166 да се натъкми педал от 147 - ца. Щото разликата в цената е драстична.
                          Не става,различни са съпротивленията,а и 147 е с КАН комуникация,заради АБС,ВДЦ и т.н. В повечето случаи 156/166 имат проблем с буксата на потенциометъра,доста рядко със самия него,но за 147 за първи път чувам за проблем с педала,затова написах,че по-скоро проблема е комуникационен.
                          Last edited by Mury; d.m.y г., 15:08.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            Баси - цял педал с потенциометри и CAN шина за 70 лв. и само потенциометър за от 350 нагоре....

                            На това му викам ценообразуване


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Баси - цял педал с потенциометри и CAN шина за 70 лв. и само потенциометър за от 350 нагоре....

                              На това му викам ценообразуване
                              Абе тая цена за потенциометъра за 156/166 не знам кой ти я е казал,но ние си ги намираме по 60-70 лв. Педала за 147 нов струва над 400 лв.

                              ---------- Post added at 15:22 ---------- Previous post was at 15:15 ----------

                              Така сега по темата,педала и дебитомера имат обща референтна маса идваща от ЕКУ-то,черно лилав кабел на 5-и крак на педала.Откачи буксата на педала и виж дали идва маса,ако я няма пробвай да откачиш дебитомера,може да е дал на късо и да пропада масата за единия потенциометър.Затова може да записва и грешка на двата компонента.
                              Last edited by Mury; d.m.y г., 15:18.
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X